Thursday, March 24, 2011

Η ώρα της γης


Συμμετέχει η Cosmote; Δηλαδή θα σβήσουν οι σέρβερ; Θα κατέβει όλο το δίκτυο της Cosmote; Δε μας το εξηγεί με σαφήνεια η "εταιρική υπευθυνότητα". Θα μείνουμε χωρίς τηλέφωνο; Θέλω να μάθω κι άλλα... Δηλαδή αν είναι να πέσει το δίκτυο, για πόσο για είναι; Για πέντε λεπτά; Για δέκα ώρες; Πόσο θα χρειαστεί για να στείλει ένα "δυνατό παγκόσμιο μήνυμα"; Και πόσο παγκόσμιο θα είναι αυτό; Θα φτάσει ως τα Νησιά του Πάσχα και την Παταγονία; 

Πολλά τα ερωτήματα, και δεν ξέρω ποιός έχει τις απαντήσεις για να στείλω mail ρε γαμώτη μου.

Καθένας μας μπορεί να κάνει αυτή την αλλαγή; Ποιά αλλαγή; Να σβήσω το κινητό μου; Ή να αλλάξω δίκτυο μήπως;! Και τέλος πάντων, αυτό το παγκόσμιο μήνυμα ποιό ακριβώς είναι; Μπορώ να κλείσω τα φώτα του σπιτιού μου για δέκα λεπτά. Αυτό είναι; Δε μας λέει η εταιρική υπευθυνότητα. Μήπως να σβήσω και το καλοριφέρ; Ο καυστήρας καίει λίγο ρεύμα κι αυτός. Μήπως να σβήσω και το ρούτερ μου και να μη μπλογκάρω; Και τέλος πάντων, τι μήνυμα ακριβώς θα λάβει η παγκόσμια κοινότητα (δηλαδή πάλι εγώ ο ίδιος); Μήπως θα το αναγνωρίσει η ΔΕΗ και θα μου κάνει έκπτωση (στα ήδη εξωφρενικά ακριβά τιμολόγιά της); Μήπως επειδή κλείσω τα φώτα για μια ώρα, θα αλλάξει η ενεργειακή πολιτική της Ελλάδας; Των ΗΠΑ; Του κόσμου; Πως ακριβώς επηρεάζονται τα κέντρα λήψης αποφάσεων ενεργειακής (και άλλης) πολιτικής όταν σβήνουμε για λίγη ώρα τα φώτα;

Πολλά τα ερωτήματα, πάρα πολλά!

Θα επανέλθω όταν επανέλθει και η άλλη πρωτοβουλία: Η "σήμερα δεν βάζουμε βενζίνη" ή "σήμερα δεν παίρνουμε αυτοκίνητο".


Συμπληρωματικό (σωστό):

No comments:

Post a Comment