Wednesday, April 27, 2011

Αποδείξεις για να το αποδείξεις


Αισθάνομαι απελπιστικά μαλάκας που μαζεύω αποδείξεις. Γίνομαι γραμματέας του εαυτού μου (λες και δε μου φτάνουν όλα τα της εφορίας, τα του ελ. επαγγελματία, τα του ΤΕΒΕ και λοιπών ταμείων, η αλληλογραφία μου με υπηρεσίες του δημοσίου κ.α. πολλά) για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Αισθάνομαι πολύ απελπιστικά μαλάκας όταν αθροίζω τα δίευρα και τρίευρα, ενώ ξέρω ότι όταν έρθει (αν έρθει) η ώρα, θα πρέπει να αποδείξω ξανά σε κάποιον εφοριακό Π.Ε. (περιορισμένης ευθύνης, όχι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, ήτοι ηλίθιο) ότι δεν είμαι ελέφαντας.

Και πάνω απ' όλα, αισθάνομαι μαλάκας για λογαριασμό όλων μας, που μπαίνουμε σε αυτή την απίθανα μίζερη διαδικασία επειδή ολόκληρες γενιές και ορδές υπουργών και βουλευτών, επι δεκαετίες έχουν αποτύχει καθολικά στο έργο τους: Να βάλουν λίιιγο μέτρο και λίιιγη τάξη στο χάος και την ανομία της Ελλάδας.




No comments:

Post a Comment