Thursday, May 12, 2011

Οι φόροι πιάνουν τόπο


Μου αρέσει να βλέπω στο youtube τους φόρους μου να πιάνουν τόπο. Να πληρώνουν το μισθό των υπέροχων πράσινων επαγγελματιών του Συντάγματος.

Αχ! Αγαπώ την Ελλάδα και τους λειτουργούς της. Ο Γ. Πεταλωτής καταδίκασε τη βία, και μου έφυγε ένα μεγάλο βάρος. Αισθάνομαι πολύ καλύτερα τώρα.

Επίσης η ΕΛΑΣ διέταξε "έρευνα σε βάθος για να διαπιστωθούν τα αίτια". Αγαπώ την Ελλάδα που υποτιμά τόσο αβίαστα και απλά τη νοημοσύνη μου.

Ωραία πράγματα να σου φτιάχνουν τη μέρα, τη διάθεση, την αισιοδοξία για να δουλέψεις. Άλλωστε αυτοί οι μισθοί πρέπει να βγουν από τους δικούς μου φόρους, όχι του Μπόμπολα.

Ας αντιγράψω από τη σημερινή -εύστοχη- Ελευθεροτυπία:

Σε υπ’ αριθμόν 1 κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια εξελίσσεται πλέον η Ελληνική Αστυνομία, είτε δια της απουσίας της εκεί όπου οι πολίτες πραγματικά την χρειάζονται είτε δια της παρουσίας της όταν αυτή συνοδεύεται από άσκηση ωμής βίας εναντίον αθώων πολιτών. Και βεβαίως όλα αυτά, με την ανοχή -αν όχι την ενθάρρυνση- της εκάστοτε πολιτικής της ηγεσίας...




No comments:

Post a Comment